ראשי » טיפים » גוגל מיי ביזנס למתחילים – איך זה עובד מדריך הקמת GMB

גוגל מיי ביזנס למתחילים – איך זה עובד מדריך הקמת GMB

מהפכת השיווק הדיגיטלי היא כבר חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. ולמרות שיש בעלי עסקים שלא רוצים או צריכים להחזיק אתרי אינטרנט, הם עדיין יכולים להשתתף בחגיגה. פלטפורמה חדשה של חברת גוגל בשם גוגל מיי ביזנס או Google my Business (GMB), מציעה לבעלי העסקים שירותי קידום אתרים. זו היא פלטפורמה שאיתה אפשר לבצע קידום על בסיס תוצאות החיפוש בגוגל ובגוגל מפות. והיא מצוינת לעסקים עם נוכחות פיזית.

גוגל מי ביזנס נולד מתוך צורך

השינויים בתפיסת שיווק העסק בשנים האחרונות העלו לתודעה את השימוש במערכת דיגיטליות, ובראשן מערכות קידום. גם אם אין לכם אתר אינטרנטי (ואנחנו ממליצים בחום שתקימו אחד!), אתם עדיין יכולים לקדם את העסק שלכם בעזרת שירות חדש של חברת גוגל. גוגל מיי ביזנס היא פלטפורמה שמאפשרת לכם להתחבר למנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. ושם להציג מודעות ממומנות בהתאם למיקום של העסק שלכם. חשוב להבין שגוגל מיי ביזנס נולדה מתוך הצורך של בעלי העסקים להציג את העסק שלהם בחיפוש וירטואלי, גם על המפות של גוגל. כדי שהלקוחות יוכלו לנווט את דרכם אל בתי העסקים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

העסקים מופיעים במקומות הכי רלוונטיים לחיפוש

המטרה המרכזית של  הקמה של אתר אינטרנט היא להגיע לתודעה של כמה שיותר אנשים. בהקשר של בעלי העסקים, אתם מבקשים להציג את המוצרים והשירותים שלכם אל מול הלקוחות כדי לאפשר ממשק ואינטראקציה. במנוע החיפוש של גוגל או במפת העסקים של גוגל, תוצאות החיפוש יהיו מאוד בולטות והן יאפשרו לכם להעביר ללקוח מידע חשוב בנוגע לעסק. לרוב המידע שמציגים בעלי העסקים כולל את שם העסק והכתובת המדויקת. את דרכי ההתקשרות ואת ההפניה לאתר האינטרנט של החברה. תמונות וצילומים של העסק כפי שהעלו לקוחות או שאתם צילמתם בעצמכם. כיום גם אפשר לצאת לסיורים ווירטואליים בחלל העסק. שעות הפתיחה בית העסק לאורך ימות השבוע. תיאור הפעילות העסקית, לצד ביקורות אמיתיות וחוויות ביקור של לקוחות. 

כמובן שאם יש לכם עוד מידע שיכול להפוך את העסק שלכם לאטרקטיבי, מומלץ להשקיע זמן ולהציגו בצורה נעימה לעין. התכנון של המודעה בגוגל הוא קריטי להנעה לפעולה. מה שאומר שכדאי ליצור כמה סוגים של מודעות עד שתגלו מה היא המודעה המושלמת לכם.

האלמנטים הטכניים של שירותי גוגל מיי ביזנס

כדי להצליח להציג את השירותים שלכם על בסיס פלטפורמת גוגל מיי ביזנס, יש לבצע תהליך התאמה קצר של המערכת. נכון להיום, את ההתקנה של מערכת גוגל מיי ביזנס אתם יכולים לבצע גם דרך המחשב אבל גם דרך הנייד. ומשם לשלוט על כל תהליך שיווק העסק ללא בעיה. ברגע שהורדתם את האפליקציה ניתן לערוך את פרטי המודעה והעסק שלכם. ובמידת הצורך לבצע שינויים והתאמות של ממשק האפליקציה לצרכי החברה שלכם. הרישום לפלטפורמה הוא רישום חינמי, אשר מתבסס על התחברות לחשבון גוגל. ההמלצה היא להתחבר עם חשבון הגוגל העיסקי, שכבר מכיל בתוכו את כל המידע בנוגע לעסק שלכם. בסיום שלב העריכה אתם תתבקשו לאמת את נתוני הדף העסקי בעזרת האימייל. ורק לאחר שיש לכם אישורים על כל המידע שהוא עלה אל תוך המערכת, בית העסק שלכם יופיע בתוצאות החיפוש הראשי של גוגל.

אז איך יוצרים כרטיסיית Google my business?

מאוד פשוט, לחצו על הקישור הזה ותגיעו לעמוד הקמת הכרטיסייה. משם התחברו עם חשבון הגוגל שלכם ועקבו אחרי ההוראות והזינו את המידע והנה, יש לכם כרטיסיה חדשה בגוגל, מזל טוב!