ראשי » שיווק דיגיטלי » חללי עבודה איקומרס – הדרך הקלה להניע חנות ואתר Ecommerce

חללי עבודה איקומרס – הדרך הקלה להניע חנות ואתר Ecommerce

גם אתם חולמים למכור את המוצרים שלכם? אולי אתם מייצרים תכשיטים, מפסלים, מציירים או מייבאים מוצרים מדהימים ויש לכם כישרון לזהות את הדבר הבא? אם גם אתם רוצים עסק רווחי אך לא מעוניינים לפתוח חנות פיזית, בטח בעידן בו הכל עובר דרך המסך. אתר איקומרס יכול להיות בדיוק הדבר בשבילכם. אם אתם לא יודעים איך להתחיל , הרשו לנו לספר לכם על חללי עבודה איקומרס. חללים אלה מספקים שירותים מקיפים לעסק שלכם וביניהם בניית אתר והתחזוקה שלו.

איקומרס - מה זה?

איקומרס זה כל מה שמתייחס למסחר האלקטרוני ברחבי האינטרנט, כמו חנות אונליין ומוצרים ושירותים אחרים המוצעים ברשת.
החוק מגדיר הגדרות ברורות שחייבות להתקיים בכל אתר איקומרס, כגון תצוגה של מוצרים לרכישה, סל קניות, קופה וסליקה.
בטח גם אתם מתלהבים מתצוגת המוצרים הצבעונית בעלי אקספרס. אוהבים את הפשטות בה אפשר לבחור מוצר ולהעביר אותו לסל קניות. ובטח גם אתם שמעתם על ההוא שפתח חנות באמזון ומרוויח בגדול. אכן, תחום האיקומרס הגיע לעולם ושינה אותו מקצה לקצה.

אתר איקומרס - למי זה מתאים?

האם אתם מוכנים לאתגרים שבניהול חנות אונליין? האם אתם יודעים שזה לאו דווקא קל יותר מניהול חנות רגילה בקניון או ברחוב?
יש לכם חנות פיזית עם מוצרים שאתם מאמינים בהם או יוצרים אותם בעצמכם, ואתם רוצים להרחיב את העסק ולפתוח חנות אינטרנטית? האם אין לכם שום חנות אך אתם מעוניינים לפתוח חנות אונליין בלבד?
כך או כך, עליכם לקחת בחשבון שיש פה הרבה מה ללמוד ולדעת. השוק מוצף ומלא בתחרות, ולכן אתם צריכים לוודא שאתם נותנים את השירות המקצועי והאדיב ביותר. כמו כן, משקיעים בחקר שוק ושיווק, מאבטחים את האתר, מנהלים חשבונות כמו שצריך לפי חוק, מטפלים במקצועיות בהזמנות ומשלוחים. גם חשוב לעשות עיצוב נכון ומושך, אטרקטיבי ויעיל.

מחפש חלל עבודה איקומרס קרוב אליך? השאירו פרטים

אתר איקומרס - חסרונות ויתרונות

החסרונות העיקריים של ניהול אתר איקומרס זה שאין קשר אישי פרונטלי עם הלקוחות.
חסר הקשר עין והלבביות שעוברים במפגש פנים מול פנים, והחיסרון הנוסף זה שהתחרות באמת גדולה. עם גודל ההזדמנויות, מגיע גודל התחרות ועליכם להתבלט בצורה נכונה. כמובן ובהמשך לכך, לאתר איקומרס גם יתרונות רבים ומשמעותיים. האתר פתוח 24/7 מה שמאפשר ללקוח לרכוש את המוצר שלכם בכל שעה, אין נדל"ן וההוצאות קטנות בהרבה מבחנות פיזית. כמו כן, אתם פונים לקהל ברחבי הארץ שאולי לא היה מגיע לאזור שלכם ולא היה נחשף למוצרים שלכם וכמובן- אתם יכולים לנהל את האתר מכל מקום.
אתם יכולים להיפרד מהוצאות מים וחשמל על העסק שלכם, לחסוך בעובדים ולטפל בהזמנות כשאתם בנופש במלדיביים או בסיור בלונדון.

חללי עבודה איקומרס - מנצחים את הבדידות

האתגר הכי קשה כנראה בניהול אתר איקומרס, זאת הבדידות. אתם, לעצמכם, בבית, במקרה הטוב מתנהלים בטלפון מול עובד או שניים ומטפלים בהכל לבד. אמנם, זה נותן גם הרבה עצמאות וחופש, מה שמאפשר לכם לטייל בעולם, להיות עם הילדים בבית ולהתחיל את היום עבודה שלכם באיזו שעה שתרצו, אך זה גם ללא ספק בודד מאוד. לשם כך, נועדו חללי עבודה איקומרס . מדובר במקומות מעוצבים שיכולים להיות פתוחים או סגורים וגם לכלול משרדים ואתם מוזמנים לעבוד בהם. בעבור סכום חודשי נמוך, תוכלו לקבל הרבה שירותים המותאמים בדיוק לכם ולעסק שלכם. עיצוב חלל מזמין ונעים, מזכירה, הקמת אתרים , קידום אתרים ותחזוקה שוטפת שלהם והכי חשוב ניהול משלוחים והפצה. כמו כן, יש גם מטבח מאובזר ומפנק והרבה דברים טובים אחרים. החללי עבודה האלה הם מתחמים משותפים וכך תוכלו לפגוש אנשים עם אותה התשוקה וליצור סוג של רשת חברתית שתהווה לכם תמיכה וקרקע פוריה לעשייה עבור האתר שלכם.