ראשי » קידום ממומן » קמפיין פייסבוק ממומן – עושים פרסום ב- Facebook לבד

קמפיין פייסבוק ממומן – עושים פרסום ב- Facebook לבד

הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם, היא גם כלי העבודה המרכזי של עסקים רבים. יכולות קידום אתרים המבוססות על פייסבוק, הן יכולות עם חשיבות אסטרטגית. מה שאומר שאתם צריכים לבנות קמפיין ממומן בפייסבוק, מתוך חשיבה על היתרונות לאורך הדרך. והיום יותר מתמיד ניתן לבנות לבד את התשתיות לתהליך קידום בפייסבוק.

כלי השיווק שמציעה פייסבוק, בתור רשת חברתית עם קהל לקוחות עצום, הם כלים מאוד מתקדמים. פייסבוק היא לא רק פלטפורמה נוחה מאוד לעבודה. אלא גם פלטפורמה שמציעה עלויות קידום שמתאימות לעסקים רבים. אז, אם אתם יודעים איך לפלח ולטרגט את הקהל, יהיה קל מאוד לנצל את הקמפיינים כדי לתמוך בתהליכי קידום אורגניים אחרים. כדי לעזור לכם לקחת את תהליך הפרסום לרמה הבאה, אספנו לכם כמה טיפים מעולים מהמומחים שלנו:

צרו את התשתית החברתית לקמפיין פייסבוק

אמנם כל עמוד עסקי יכול להעלות קמפיינים לפייסבוק. אבל לא לכל עמוד עסקי כדאי לעשות זאת. בכדי שלקמפיין שלכם תהיה השפעה (כלומר, תגובה של הגולשים) צריך לעשות קצת עבודת רקע. הגולשים צריכים להיכנס לעמוד עסקי שמציג מידע על החברה. החל מתמונות קאבר ופרופיל. וכלה במידע טכני על שעות פתיחה ומספרי טלפון של העסק. וכמובן, מומלץ להעלות כמה פוסטים שימלאו את עמוד התוכן של העסק. עמוד ריק, יוצר תחושה של חבר לא מקצועית ועלול להרחיק את הגולשים מהמודעה שלכם. ואם כבר התחלתם להעלות תכנים לעמוד, אז כדאי להמשיך לעשות זאת באופן קבוע.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מיקוד הטרגוט – עד לרמה הכי מדויקת

הדרך הקלה להעלות קמפיין פייסבוק ממומן, היא לפלח את הקהל מבחינה דמוגרפית. מין, גיל ואזור מגורים הם פרמטרים יבשים שמשאירים המון מקום לבזבוז כספים. אבל כדי להעלות את רף הרווחים כדאי לקחת את הטרגוט למחוזות המקצועיים. עם זאת, יש כל מיני טקטיקות שבהן תוכלו לפעול (למשל טרגוט מחודש של לקוחות שביקרו באתר בעבר). אבל המכנה המשותף של כולן הוא פנייה לקהל שבאמת מתעניין במוצרים ובשירותים שלכם. השינוי בטרגוט יביא באופן מידי גם לעליה במעורבות הגולשים בקמפיין. מה שעתיד ליצור אחוזי המרה טובים יותר ותנועת לקוחות בדיוק למקומות שבהם אתם מצפים לראותם.

שילוב תוכן וויזואלי - חשיפה מקסימלית בקמפיין פייסבוק ממומן

הדרך לתפוס את תשומת הלב של גולשים בפייסבוק, עוברת דרך תכנים וויזואליים. הקופי הוא רק הדובדבן שבקצפת, לעומת סרטונים מושקעים שיוצרים טווח קשב ארוך. עם יד על הלב, השילוב שבין כתיבה שיווקית מנצחת לתכנים וויזואליים מוקפדים, הוא זה שיאפשר לכם להציג מודעה מנצחת. אתם בהחלט יכולים לנצל את התמונות ולהוסיף טקסטים מנצחים. או ליצור סרטונים שמעבירים את המסר. והכל כדי להניע את הלקוחות שלכם לפעולה.

תכנון אסטרטגי של המודעה

לכל מודעה שעולה יש מטרה מסוימת. ולכל פוסט שתעלו יש צורת פרסום שתשרת את המטרה שלו. כך שאם אתם מתכננים קמפיין, צריך להבין אילו מטרות מניעות אתכם, ויפה שעה אחת קודם. למשל, מודעות שמטרתן להניע לקוחות לאתר, הן מודעות שמכילות קישור. למול מודעות לקידום פוסטים בתוך פייסבוק שרק מציגות את התמונה. שינויים קלים אלו, יכולים לשפר דרסטית את אחוזי ההמרה. וכתוצאה מכך לשפר את התוצאות של הקמפיינים שלכם לטווח הארוך.