ראשי » שרותים מומלצים » מחפשים משרד לעסק? חללי עבודה הם פיתרון חסכוני, גמיש וכולל הכל

מחפשים משרד לעסק? חללי עבודה הם פיתרון חסכוני, גמיש וכולל הכל

כיום ניתן לשמוע לא מעט על היתרונות הרבים של חללי עבודה משותפים. כך שאם גם אתם קיבלתם החלטה ללכת על זה. ראשית יש לעצור ולהבין כיצד תבחרו חלל עבודה בצורה נכונה. כיוון שהמבחר הקיים הוא די גדול ובו זמנית גם די מבלבל. אז אם אתם מחפשים משרד לעסק, כדאי לשאול מה צריך לבחון קודם. ממה אסור לכם להתעלם ולמה ניתן לצפות. ריכזנו לכם את כל הפרטים וכל המידע הבא מוגש במתנה אליכם – קדימה, מתחילים!

עוברים על תתי הקטגוריות

ראשית חשוב להבין שכיום משרדים להשכרה ניתן למצוא בקלות ואף בכמויות. הביקוש הרב מוליד מענה, כך שלכם רק נותר לבחור. עם זאת, מה שאולי אינכם יודעים זה שקיימים מתחמים ייעודיים עבור מגוון סוגי עסקים. כך למשל ניתן למצוא קורת גג אחת עבור אנשי הייטק, עבור בעלי מקצוע שעובדים במקצועות חופשיים, עבור גברים בלבד, עבור נשים בלבד, עבור תחום השיווק וכדומה. כמו כן, קיימים פרמטרים נוספים. למשל תמצאו די הרבה חללי עבודה בתל אביב שאליהם ניתן להגיע עם כלבים, חניית אופניים מסודרת רק לממברים במתחם, עם ילדים (מפעילים במקום שירותי בייביסיטר), שנערכים בהם הרצאות עסקיות וכדומה.

כשמחפשים משרד לעסק בוחנים מה קיים ומבינים מה מחפשים

לאחר שמודעים להיצע העשיר, מגיע השלב שבו מפסיקים להסתנוור, אלא עוצרים להבין מה ספציפית מחפשים. כיצד? תשאלו את עצמכם האם יש צורך במשרד גדול, האם מעדיפים לעבוד בחלל פתוח, האם זקוקים לשירותי מזכירה או לשירותי הדפסות, האם יש צורך להרשים את הלקוחות עם מטבח מאובזר שמציע אספרסו (או בירה קרה), האם חשוב שהמתחם יהיה קרוב לתחנת הרכבת, האם חשוב שהמתחם יידע להציע לפי דרישה חדר ישיבות (או אולי חדר הרצאות) וכדומה. לאחר שתעברו עם עצמכם על סך הצרכים, אט אט התשובה תתחיל להתבהר.

רוצים שנעזור לכם למצוא משרד לעסק בחלל עבודה משותף? השאירו פרטים

חושבים צעד קדימה כשבוחרים משרד לעסק

ממש כפי שזוג קונה בית גדול כיוון שמצפה להביא ילדים, כך גם עסקים פועלים נכון כאשר הם בוחרים במתחם עבודה שמאפשר לגדול מבחינת אנשי הצוות. הכוונה היא שלעיתים עסק יודע שכעת הוא מכיל רק 2 עובדים, אך הוא גם יודע שבעוד מספר חודשים יתווספו 2 חדשים. במקרה מעין זה רצוי לבחור במתחם עבודה שיודע להציע משרד עבור שני עובדים ובאותה נשימה משרד עבור ארבעה עובדים, כך שבכול רגע נתון יתאפשר להתאים את גודל המשרד בהתאם לצרכי העסק.

משרדים לעסק קרובים - קרובים למי?

אין שאלה שמיקום מהווה פקטור משמעותי בבחירת מתחם עבודה משותף, אך פה אנו באים לציין שכמובן שהמבנה צריך להיות קרוב, אך לא בהכרח קרוב אליכם. הלכתם לאיבוד? נסביר! מאוד תלוי אם יש עובדים ואם מבקשים לקבל לקוחות. אם אכן מתכוונים לקבל לקוחות, מוטב לבחור במיקום שיושב בסמיכות לקהל היעד. כמו כן, אם רוצים להשיג עובדים מסוימים, יש להבין היכן הם גרים, ואם ניתן, "לקרב" את המשרד לכיוונם. מכאן שאם הלקוחות יתלבטו בין העסק שלכם לבין זה של המתחרים, תזכו להציע יתרון יחסי. מה עוד? אם אכן מבקשים לקבל קהל ולהעסיק עובדים, התחשבו בקרבה לאמצעי תחבורה ולקיומה של חנייה נוחה באזור.

מי שנמצא מאחורי ומצדדי

לאחר שציינו עד כמה מיקום חשוב, נוסיף ונציין שגם חשוב לבחון אלו עסקים מתחרים ומשלימים נמצאים בסמיכות. כך למשל אם ידוע שעסק שמעניק שירות משלים נמצא באותו מתחם עבודה, הרי שמדובר ביתרון חשוב – היו בטוחים שהלקוחות יעריכו זאת. כמו כן, אם בסמיכות למתחם קיימים בתי קפה ומסעדות, הרי ששוב מדובר ביתרון יחסי, אם עבור הפסקת הצהריים ואם עבור הרושם שתשאירו על הלקוחות. שנסכם? כיום לא חסרים מתחמי עבודה משותפים. רק צריך להבין מה כל מתחם מציע, למה הוא קרוב, מי עובד בו ומה הוא משדר. אם רק תתניעו, תגיעו ליעד – בהצלחה!