אם עד היום לא השתמשתם בכוחה של YouTube כדי להעלות סרטונים לאתר שלכם – הגיע הזמן לשנות את המצב. טווח הקשב של קהלי הגולשים ברחבי האינטרנט, עולה כשהם צופים בסרטונים. אם במודעות טקסט, טווח הקשב עומד על שבע שניות. בסרטונים ניתן להגיע לשתי דקות (!) שבהן הגולש מעניק לכם את תשומת ליבו. ואם לא ידעתם, חלק מהדירוג של גוגל, מתבסס על פרק הזמן שבו הגולש מבלה באתר שלכם. מה שאומר שיש לכם אינטרס להשקיע ביצירת וידאו מושלם. בין אם סרטון תדמית ובין אם סרטון שמקדם את המוצר/שירות המרכזי שלכם. זה הוא כלי רב עוצמה שיכול לשרת אתכם גם באתר הבית, אבל גם ברשתות החברתיות.