ראשי » קידום אורגני » קידום אורגני בגוגל – מספר טיפים לעבודה נכונה של קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל – מספר טיפים לעבודה נכונה של קידום אתרים

פעולות קידום אתרים אורגניות הן פעולות אשר מתרחשות בכמה מישורים במקביל. ההופעה בעמוד תוצאות החיפוש הראשון של גוגל היא לא עניין של מה בכך. ואתם צריכים לתכנן שלב אחרי שלב את הדרך שלכם אל הפסגה. כאן בדיוק נכנס לתמונה הידע והניסיון של אנשי קידום אתרים מקצועיים, אשר מבצעים את הפעולות האלו מדי יום ביומו. אז מה הן הדרכים לבצע קידום אורגני של האתר שלכם? הנה לכם כמה טיפים של אלופים.

כתובת URL קלה לפיצוח לשיפור קידום אורגני

מנוע החיפוש של גוגל, קורא גם כתובות URL כחלק מתהליך ניתוח המידע באתר. ההתייחסות לכתובת האתר, דומה מאוד להתייחסות לכל פרמטר SEO אחר. ומשום כך, מומלץ ליצור כתובת URL  הגיונית. ואם אתם רוצים להקפיץ את תוצאות הקידום, שווה לשלב גם מילת מפתח אחת או שתיים בכתובת האתר.

Keywords Density - צפיפות ביטויי מפתח

הקפדה על יצירת יחס בין כמות התכנים באתר לבין מספר ההופעות של מילות המפתח הרלוונטיות, יוצרת איזון. אומנם ההיגיון אומר שכדאי למקם את מילות המפתח בכמה שיותר נקודות בתוך אתר האינטרנט שלכם. אבל אתם לא רוצים להגזים. אז כדי לבדוק מה היא הצפיפות הראלית של מילות המפתח, מומלץ להסתכל על המתחרים שלכם ולהבין מה עובד בשבילם. סביר להניח שזה יעבוד גם בשבילכם ובצורה טובה.

רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל במינימום עלויות? השאירו פרטים

כוחן של הרשתות החברתיות והשפעתם על קידום אורגני

קידום אתרים הוא תהליך שבו אתם רוצים לבנות יחסי אמון עם הגולשים ועם גוגל. אז כדי לשרת את המטרה הזו, כדאי להפעיל חשבונות רב ברשתות החברתיות וליצור קישורים בין אתר האינטרנט לבין הרשתות. אל תחששו להשתמש בתמונת הפרופיל בפייסבוק כדי לענות לשאלות באתר אינטרנט. ואם יש לכם אפשרות ליצור אינטראקציה בין שירות הלקוחות באתר לבין שירות הלקוחות בפייסבוק, זאת תהיה הצלחה מסחררת.

תגיות וטקסט ALT

לא רק המידע בעמודי האתר השונים אשר מוצג לגולשים הוא מידע חשוב. גם המילים שמתארות את התכנים הויזואליים באתר שלכם, הן מילים שעוזרות בתהליך קידום אורגני. גוגל עדיין לא יודעת לקרוא תמונות וסרטונים, ולכן תגיות מידע ומילות אלט, הם כלים שיכולים ליצור סיווג לתכנים.  היתרון הוא שתאונות נותנות לכם אקסטרה מקום לקדם מילות מפתח, במיוחד אם הן מילים חזקות ותחרותיות.

הוידאו הוא אורח הכבוד

אם עד היום לא השתמשתם בכוחה של YouTube כדי להעלות סרטונים לאתר שלכם – הגיע הזמן לשנות את המצב. טווח הקשב של קהלי הגולשים ברחבי האינטרנט, עולה כשהם צופים בסרטונים. אם במודעות טקסט, טווח הקשב עומד על שבע שניות. בסרטונים ניתן להגיע לשתי דקות (!) שבהן הגולש מעניק לכם את תשומת ליבו. ואם לא ידעתם, חלק מהדירוג של גוגל, מתבסס על פרק הזמן שבו הגולש מבלה באתר שלכם. מה שאומר שיש לכם אינטרס להשקיע ביצירת וידאו מושלם. בין אם סרטון תדמית ובין אם סרטון שמקדם את המוצר/שירות המרכזי שלכם. זה הוא כלי רב עוצמה שיכול לשרת אתכם גם באתר הבית, אבל גם ברשתות החברתיות.

שלטו ועקבו אחרי האתר שלכם

יש לכם אינטרס לשלוט במידע שגוגל מקבלת על האתר שלכם. למשל אם אתם נמצאים בשלבי בניה של עמודים ספציפיים, או שיש לכם מידע אישי של לקוחות. וכדי לשמור על המידע הזה, חשוב להטמיע קובץ robots.txt בעזרת איש בניית אתרים מומחה.